Θα ήταν ψέμα να πούμε ότι κάποιοί από εμάς έχουμε κλείσει εντελώς τα  αυτιά μας στις καταναλωτικές σειρήνες της εποχής μας. Ειδικά τα παιδιά είναι έρμαια, ο καταιγισμός των διαφημιστικών στην τηλεόραση προκαλεί καταστάσεις στέρησης. «Ο τηλεοπτικός χρόνος ουσιαστικά είναι χρόνος ενοικίασης άδειων μυαλών» έγραψε ο Λυκ Φερύ. Μπορούμε να αντισταθούμε, οφείλουμε να το κάνουμε για τα παιδιά. Όσο πιο πλούσια εσωτερική έχουμε τόσο εξασθενεί η αίσθηση του ανικανοποίητου. Το είναι γίνεται πιο σημαντικό από το έχω.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s